Jawatan Kosong : Universiti Malaysia Kelantan

|
Kongsikan Maklumat Ini Di Facebook Anda

Universiti memerlukan individu yang boleh bekerja dengan pengawasan yang minimum (independent), bekerja dalam satu pasukan (teamwork), dinamik, kreatif dan inovatif untuk membangun universiti. Individu yang berkelayakan dipelawa untuk mengisi jawatan-jawatan seperti berikut :

Jawatan :-

1. PEMBANTU TADBIR (KESETIAUSAHAAN) Gred N17



Permohonan yang siap dibuat secara `on-line’ perlu dicetak dan dihantar bersama sijil dan dokumen yang berkaitan dan telah disahkan ke Jabatan Pendaftar UMK seperti alamat di bawah:

Jabatan Pendaftar
Universiti Malaysia Kelantan
Karung Berkunci 36
Pengkalan Chepa
16100 Kota Bharu
Kelantan Darul Naim
(U/P: Unit Perancangan dan Pengambilan)

Tarikh tutup : 15 Disember 2009




Blog Cheni™ telah menggunakan 'do follow' untuk link setiap komen anda. Link anda tersebut akan tersenarai dalam search engine.

Comments :

have 2 comments at “Jawatan Kosong : Universiti Malaysia Kelantan”
Tanpa Nama berkata...
at date 

Salam,saya gembira melihat laman ini yang memuatkan jawatan di kelantan. Saya mencari pekerjaan yang tetap untuk kembali ke kelantan. Sekarang saya bekerja di Universiti Swasta di Kuala Lumpur. Jawatan yang di tawarkan di universiti ni adalah sementara ini bermakna sampai satu peringkat tentunya terpaksa mencari kerja lain pula. umiera_g@hotmail.com

Cheni™ berkata...
at date 

To Tanpa Nama;
W'salam, trm kasih krna mengunjungi blog ini, selalulh mngunjungi blog ni,krana plbgai mklumt akn sya kongsikn b'sma-sma dngn pngnjung blog ini.

Catat Ulasan

Blog Cheni™ telah menggunakan 'do follow' untuk link setiap komen anda. Link anda tersebut akan tersenarai dalam search engine. Oleh itu, komen anda di sini sangat dialu-alukan. Terima kasih.

Related Posts with Thumbnails

FB