Karathu puas hati Kelantan raih tiga mata penuh

Kongsikan Maklumat Ini Di Facebook Anda

KOTA BAHARU, 15 Jun (Bernama) -- Ketua Jurulatih Kelantan Datuk M.Karathu nyata berpuas hati dengan kemampuan anak didiknya meraih tiga mata penuh setelah menang ke atas Perak 1-0 pada perlawanan Liga Super di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV di sini, malam Selasa.

Katanya kekecewaan pada perlawanan akhir Piala FA baru-baru ini terubat sedikit dengan kemenangan tipis itu dan membuktikan semangat pemain sudah kembali pulih.

"Ini kerana kita masih menghadapi satu lagi perlawanan menentang Sabah di gelanggang lawan 6 Julai depan," katanya di sini.


Karathu juga turut berpuas hati dengan prestasi Daudsu Jamaluddin yang dikritik hebat pada perlawanan menentang Terengganu bagi Piala FA, Sabtu lalu yang telah mempamerkan aksi yang dianggap memberangsangkan.

"Malah Daudsu telah membantu Nurshahrul Idlan Talaha menyumbat gol bermakna Kelantan pada minit ke-53," katanya.

Sementara itu, Ketua Jurulatih Perak, Norizan Bakar berkata dia gembira kerana kesebelasan anak buahnya telah menunjukkan satu permainan cemerlang apabila berjaya mengekang pasukan tuan rumah daripada menambah jaringan gol.


-- BERNAMA

Comments :

have 0 comments at “Karathu puas hati Kelantan raih tiga mata penuh”

Catat Ulasan

Blog Cheni™ telah menggunakan 'do follow' untuk link setiap komen anda. Link anda tersebut akan tersenarai dalam search engine. Oleh itu, komen anda di sini sangat dialu-alukan. Terima kasih.

Related Posts with Thumbnails

FB