Kafa sedia urus pembelian tiket penyokong Kelantan

Kongsikan Maklumat Ini Di Facebook Anda

KOTA BAHARU: Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) bersedia membantu menguruskan pembelian tiket untuk peminatnya menyaksikann perlawanan akhir Piala FA menentang Terengganu di Stadium Nasional, Bukit Jalil, pada 11 Jun ini.

Presiden KAFA, Tan Sri Annuar Musa, berkata pihaknya juga telah berunding dengan pihak Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) untuk mengadakan perkhidmatan tempahan khas bagi penyokong negeri itu bertandang ke Stadium Nasional.

"Ini bagi memastikan 60,000 penyokong Kelantan yang bakal menyaksi dan memberi sokongan kepada pemain dari negeri ini," katannya selepas berucap pada majlis orientasi dan pendaftaran Pelatih-Pelatih Akademi Red Warriors Al-Amra (Army) di Pangkal Kala, dekat sini, Sabtu.


Pada majlis itu, seramai 320 pelajar pelbagai peringkat umur menyertaiakademi itu yang bertujuan melahirkan pemain pelapis yang bakal mewarisikegemilangan pasukan bola sepak Kelantan.

Annuar berkata penyokong yang ingin ke Kuala Lumpur secara rombongan supayamenghubungi KAFA bagi mendapatkan tiket.Katanya tempahan tiket juga boleh dibuat melalui internet dan setiap orangboleh membeli empat tiket secara online dengan melayari www.redwarriors@tiket.com.my.-BERNAMA

Comments :

have 0 comments at “Kafa sedia urus pembelian tiket penyokong Kelantan”

Catat Ulasan

Blog Cheni™ telah menggunakan 'do follow' untuk link setiap komen anda. Link anda tersebut akan tersenarai dalam search engine. Oleh itu, komen anda di sini sangat dialu-alukan. Terima kasih.

Related Posts with Thumbnails

FB