Pengadil Kena Belasah

|
Kongsikan Maklumat Ini Di Facebook Anda



Tugas sebagai pengadil ni amat berat. Kadang-kadang keputusan yang dibuatnya, walaupun memuaskan hati pihak yang ini tetapi sebaliknya di pihak yang satu lagi. Lebih-lebih lagi kalau keputusannya yang dilihat berat sebelah, lagilah teruk. Bukan sahaja kena maki tapi kena belasah pula. Tidak kiralah pengadil untuk permainan apa sekalipun. Kadang-kadang kita tidak boleh mempersalahkan pemain, penyokong atau pegawai sekiranya mutu pengadilannya amat berat. Mungkin sebab tiada penilaian prestasi atau tiada peluang untuk menegur menyebabkan mutu pengadilannya amat teruk. Kesannya, pengadil berasa dia adalah pengadil yang terbaik.

Link berkaitan


mohroslan@gmail.com



Blog Cheni™ telah menggunakan 'do follow' untuk link setiap komen anda. Link anda tersebut akan tersenarai dalam search engine. Oleh itu, komen anda dalam setiap posting sangat dialu-alukan.

Comments :

have 0 comments at “Pengadil Kena Belasah”

Catat Ulasan

Blog Cheni™ telah menggunakan 'do follow' untuk link setiap komen anda. Link anda tersebut akan tersenarai dalam search engine. Oleh itu, komen anda di sini sangat dialu-alukan. Terima kasih.

Related Posts with Thumbnails

FB