Bola Ganggu Sembahyang

|
Kongsikan Maklumat Ini Di Facebook Anda



Bola bola juga,sembahyang jangan lupa. Kalau tengah tengok bola kat tv, masuk waktu terus sembahyang. Kalau tunggu bola habis pukul 11.00 malam, mata dah mengantuk. Mungkin jadi liat pula.


Kalau tengok bola di stadium, kenalah sembahyang maghrib dulu baru boleh masuk. Kalau nak masuk awal pun, sembahyang kat surau dalam stadium tu. Jangan pandai-pandai nak bagi alasan jamak pula kalau tak cukup syarat. Jamak apa? Jamak 'tak yah'? Sekadar peringatan untuk saya juga..

Protokol ke 10 Yahudi mengandungi 8 perkara....
salah satunya adalah..
4. Sport. ..
Pelbagai jenis sukan ditonjolkan dan lelaki dengan perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan... hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga.. Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali, sembahyang pun banyak yang miss... bukan yang bermain sahaja tak sembahyang.. . yang menonton pun tak sembahyang juga... Kalau menonton di rumah... akan lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana masuk GOL.... Yahudi gol lagi.... sampai ada ulamak kata... kerana sukan.. sembahyang boleh tangguh... Masya-Allah, ..

Email : mohroslan@gmail.com



Blog Cheni™ telah menggunakan 'do follow' untuk link setiap komen anda. Link anda tersebut akan tersenarai dalam search engine. Oleh itu, komen anda dalam setiap posting sangat dialu-alukan.

Comments :

have 0 comments at “Bola Ganggu Sembahyang”

Catat Ulasan

Blog Cheni™ telah menggunakan 'do follow' untuk link setiap komen anda. Link anda tersebut akan tersenarai dalam search engine. Oleh itu, komen anda di sini sangat dialu-alukan. Terima kasih.

Related Posts with Thumbnails

FB