ISU 'BOOKIE' PUNCA BUTLER UNDUR

|
Kongsikan Maklumat Ini Di Facebook Anda

Oleh Haspaizi Mohd Zain

SOAL disiplin serta perkhabaran pemain didekati bookie bola sepak dikaitkan antara punca kenapa Peter Butler bertindak meletakkan jawatan selaku ketua jurulatih Kelantan yang kini diisi oleh B Sathianathan.

Menurut sumber Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) permainan dipamerkan pemain Kelantan cukup misteri ketika beraksi garang di gelanggang sendiri, termasuk mampu menumbangkan Selangor tetapi hambar di laman lawan.

“Masalah disiplin adalah punca Butler meninggalkan pasukan, malah pemain juga kini mula didekati bookie,” kata sumber itu.


Sebelum ini bekas jurulatih kebangsaan, Norizan Bakar yang mengendali pasukan itu turut meletak jawatan ketika Kelantan dianggap sebagai pasukan yang digeruni dengan alasan ibunya sedang sakit di kampung.

“Malah Hashim (Mustapha) juga dikatakan tidak berminat dengan jawatan itu jika jurulatih belia Kelantan (Kamaruddin Mohd Noor) dilantik penolong jurulatih.

Katanya, selain itu terdapat juga individu tertentu dalam pengurusan Kafa menyimpan impian untuk menduduki kerusi pengurus pasukan, selain memantau prestasi pemain Kelantan.

Comments :

have 0 comments at “ISU 'BOOKIE' PUNCA BUTLER UNDUR”

Catat Ulasan

Blog Cheni™ telah menggunakan 'do follow' untuk link setiap komen anda. Link anda tersebut akan tersenarai dalam search engine. Oleh itu, komen anda di sini sangat dialu-alukan. Terima kasih.

Related Posts with Thumbnails

FB